Рідкопаливний шестерний Насос Suntec AT 245 з підключенням Giersch
art 47-90-12645
Насос Suntec 47-90-12645 исрользуется рідкопаливних пальником GIERSCH
- R20 (-L)AE
- R20 -ZS-L
- R30 -AE
- R30 -Z-L
Список запчастин одноступеневою автоматичної рідкопаливним пальники GIERSCH моделей R20(-L)(-AE)
Детальний креслення R20(-L)(-AE)
№ п/п | Найменування | Одиниць в упаковці | Замовлення № |
1 | Підпірний диск з утримувачем і подвійними електродами | 1 | 32-20-10143 |
1 | Підпірний диск з утримувачем і подвійними електродами для WLE | 1 | 47-30-21254 |
2 | Подвійні електроди | 5 | 32-50-20642 |
2 | Подвійні електроди WLE | 5 | 33-50-10711 |
3 | Форсунка | 1 | за запитом |
4 | Кабель запалювання 600 мм | 10 | 47-50-10385 |
5 | Шток форсунки | 1 | 32-30-11509 |
6 | Колесо вентилятоа ш 146x62 мм | 1 | 32-10-10139 |
7 | Клемна частина блоку управління | 1 | 31-20-22664 |
8 | Блок управління TF 832 | 1 | 37-10-10955 |
8 | Блок управління DKW 972 (для повітронагрівача) | 1 | 47-10-21731 |
8 | Блок управління DKW 972 в якості заміни для MMO 872 | 1 | 47-20-22543 |
9 | Датчик контролю полум'я MZ 770S з подвійним подовженням | 1 | 47-10-21037 |
10 | Кожух пальника | 1 | 32-20-11742 |
11 | Запобіжний вимикач | 1 | 32-20-11499 |
12 | Електродвигун 230 V / 50 Гц 180 Вт з кабелем | 1 | 32-10-11507 |
13 | Муфта електродвигуна | 10 | 37-50-11586 |
14 | Котушка електромагнітного клапана для паливного насоса Suntec AS і AT | 1 | 47-10-24073 |
15 | Паливний насос Suntec AT 245 із з'єднувальними частинами | 1 | 47-30-12645 |
16 | Ущільнювальне кільце 13x18x2 | 50 | 37-50-11293 |
17 | Шланговий ніпель NW6 R 1/4" | 10 | 37-50-11348 |
18 | Паливний шланг NW6 1200 мм | 1 | 47-10-11347 |
19 | Ущільнювальне кільце 10x14x2 | 50 | 37-50-10788 |
20 | Ніпель напірної трубки R1/8" | 5 | 37-50-20200 |
21 | Напірна трубка R20 для паливного насоса Suntec-шток форсунки | 1 | 31-20-23246 |
22 | Запальний трансформатор 2x 5 kV / 20 mA з запальним і підсполучним кабелем | 1 | 47-30-20777 |
23 | Сервопривід SA2-F з кабелем | 1 | 57-30-11592 |
24 | 7-полюсний штекер чорно-коричневий | 5 | 37-50-11015 |
25 | 7-полюсний чорно-коричневий роз'єм з кабелем | 5 | 47-50-11839 |
26 | Повітряна заслінка (для R20-L) | 5 | 32-50-11595 |
27 | Вставка корпусу з мистецтв. матеріалу | 1 | 32-20-11744 |
28 | Корпус з пальникові трубою | 1 | 32-30-11508 |
29 | Кріпильний елемент | 10 | 32-50-11646 |
30 | Розсувний фланець | 1 | 32-20-10136 |
31 | Ущільнення фланця | 5 | 32-50-10261 |
Рідкопаливний шестерний насос AT2 характеризується двома режимами тиску. Має відсічною електромагнітний клапан на лінії з функцією замикання. Перемикання між низьким і високим тиском забезпечується другим вбудованим електромагнітним клапаном.
Застосування:
- Дизельне паливо
- Два режими тиску / 1 форсуночная лінія
- Одно - чи двотрубні системи
Насос з двома регуляторами тиску, з одним виходом на форсунку і вбудованим замикаючим електромагнітним клапаном.
Діапазон регулювання:
- Низький режим: 8-15 бар
- Високий режим: 12-25 бар
- Витрата палива, при 2850 об/хв, 5 сСт, 10 бар: 46-130 л/год
Насоси модифікації 2
Насоси модифікації 4
(1) Лінія всмоктування
(2) Зворотна лінія і внутрішня заглушка байпаса
(3) Вихід на форсунку
(4) Порт манометра
(5) Порт вакуумметрів
(6) Регулювання низького тиску
(7) Регулювання високого тиску
(8) Вихід тиску або порт манометра
(9) Електромагнітний клапан для перемикання режимів високого/низького тиску
(10) електромагнітний клапан Відсічний
Вид перекачується рідини | ДТ |
Серія насоса | AT2: два режими роботи (1 форсунка / 2 режими тиску), з вбудованим електромагнітним клапаном на лінії |
Продуктивність при тиску 11 бар і в'язкості 5 сСт | 62 л/год |
Продуктивність для 2-го ступеня при тиску 11 бар і в'язкості 5 сСт | 47 л/год |
Діапазон тиску на форсунку | від 8 до 25 Бар |
Метод Установки | Втулкове ∅ 32 мм |
Усмоктувальна і зворотна лінія | ¼ Дюйма - 6,35 мм |
Тип моделі | 2 ступінчаста з електромагнітним клапаном |
Напрямок обертання вала | C: обертання проти годинникової стрілки / форсунка зліва |
Встановлення заглушки байпаса | P: заглушка байпаса встановлена в зворотну лінію для двотрубної системи |
Конструкція вала | Одна порожнина |
Вихід на форсунку | ⅛ Дюйма - 3,175 мм |
Порт манометра | ⅛ Дюйма - 3,175 мм |
Порт вакуумметрів | ⅛ Дюйма - 3,175 мм |
Функція клапана | Регулювання тиску |
Сітчастий фільтр Відкрита область: | 6 см2 |
Сітчастий фільтр Розмір отвору: | 150 µм. |
Діаметр Осі (Валу) | 8 мм |
Заглушка байпаса | Встановлюється в зворотну лінію для двотрубної системи і знімається ключем-шестигранником розміром 4 мм для однотрубної системи |
Заводські установки для низького тиску | 9 Бар |
Заводские установки для высокого давления | 22 Бар |
Эксплуатационная вязкость | от 2 до 12 мм2 /с (сСт) |
Температура топлива | от 0 до +60 ºC макс. в насосе |
Максимальное давление электромагнитного клапана | 25 Бар |
Давление на входе | 2 бар макс. |
Давление на выходе | 2 бар макс |
Высота всасывания | Макс. 0,45 бар вакуума для предотвращения отделения воздуха от топлива |
Номинальная скорость вращения | 2850 об/мин |
Максимальная скорость вращения | 3600 об/мин |
Вращающий момент | 0.10 Н.м |
Напругу електромагнітного клапана | 220-240 або 110-120 або 24 В |
Споживання електромагнітного клапана | 9 Вт |
Клас захисту | IP 54 |
Вага | 1.3 кг |
Основні | |
---|---|
Виробник | Suntec |
Країна виробник | Франція |
- Ціна: 14 920 ₴