Паливний рідкопаливний насос Suntec AUV 47 R 9856 6P
Рідкопаливний насос AUV — насос спеціального виготовлення —для заміни інших моделей: AU 47 замінює більшість моделей AS 47 і AL 35.
Цей насос може замінюватися такими моделями:
- AL35 C 9542
- AL35 C 9528
- AL35 C 9578
- AL35 D 9529
- AS47 C 1538
- AS47 C 1554
- AS47 C 1569
- AS47 C 1578
- AS47 C 1582
- AS47 D 1539
- AS47 D 1550
- AS47 D 1562
- AS47 D 1557
У поєднанні з проміжним перехідником 32/54, також:
- AS47 C 7434
- AS47 C 7444
- AS47 C 7451
- AS47 C 7461
- AS47 C 7435
Suntec AUV 47 R 9856 6P має вбудований електромагнітний клапан (тип AL) з функцією замикання й два можливих виходи на форсунку.
Застосування:
- Дизельне паливо, гас
- Одно- або двотрубні системи
Особливі характеристики:
- Вибір виходу на форсунку з тієї чи іншої сторони (праворуч чи ліворуч)
- Перевірена якість і ефективність насосів SUNTEC "A" з пресовою посадкою зубчастої передачі: вузол зубчастої пари та вала не допускає переміщення компонентів відносно один одного, що унеможливлює зношування під час використання керосину.
Принцип роботи Suntec AUV 47 R 9856 6P:
Зубчаста пара всмоктує паливо з ємності через вбудований фільтр, потім перекачує його до форсукової лінії через відсіковий електромагнітний клапан. Регулювальний тиск клапан (тип AL) використовується для зливання палива, що не пройшло через форсунку.
Рідкопаливний насос Suntec AUV 47 R 9856 6P — функціонально взаємозамінний з насосом Danfoss BFP21R5.
Технічні характеристики AUV 47 R 9856 6P:
Різновид рідини, що перекачується |
ДТ, суміш печеного палива/Біодизель B10 (відповідно до DIN V 51603-6), Керосин |
Серия насоса |
AUV: замінює більшість моделей AS 47 і AL 35. Має вбудований електромагнітний клапан (тип AL) з функцією замикання й два можливих виходи на форсунку |
Продуктивність за тиску 20 барів і в'язкості 5 сСт |
44 л/год |
Діапазон тиску на форсунку: |
от 4-до 25 Бар |
Метод Установлення |
Втулькова ∅ 32 мм |
Всмоктувальна та зворотна лінія |
1⁄4 дюйма — 6,35 мм |
Тип моделі |
1 ступена з електромагнітним клапаном |
Напрямок обертання вала |
R: обертання за годинниковою стрілкою |
Встановлення заглушки байпаса |
P: заглушка байпаса встановлена у зворотну лінію для двотрубної системи |
Конструкція вала |
Одна порожнина |
Вихід на форсунку |
1⁄8 дюйма — 3,175 мм |
Порт манометра |
1⁄8 дюйма — 3,175 мм |
Порт вакуумметра |
1⁄8 дюйма — 3,175 мм |
Функція клапана |
Регулювання тиску |
Сітчастий фільтр Відкрита зона: |
6 см2 |
Сітчастий фільтр Розмір отвору: |
150 µм. |
Діаметр Осі (Вала) |
8 мм |
Заглушка байпаса |
Встановлюється у зворотну лінію для двотрубної системи та знімається ключем-шестигранником розміром 4 мм для однотрубної системи |
Заводські установки тиску |
9 барів |
Експлуатаційна в'язкість |
від 1 до 12 мм2/с (сСт) |
Температура палива |
от 0 до +60 ºC макс. в насосе |
Тиск на вході |
2 бари макс. |
Тиск на виході |
2 бар макс |
Висота всмоктування |
Макс. 0,45 барів вакууму для запобігання від'єднанню повітря від палива |
Номінальна швидкість обертання |
2850 об/хв |
Максимальна швидкість обертання |
3600 об./хв |
Обертальний момент |
0,10 Н.м |
Споживання електромагнітного клапана |
9 Вт |
Клас захисту |
IP 54 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Suntec |
- Ціна: 5 900 ₴