ТОПЛИВНЫЙ НАСОС SUNTEC СЕРИИ AN
Насоси для пальників 10-1000 кВтПродуктивність: 40-130 л/год за швидкості 2850 об/хв, в'язкості 5 см і тиску 10 барів
Рідкопаливний шестереньчастий насос Suntec AN є базовою моделлю з клапаном регулювання тиску, з функцією, що замикається.
- Дизельне паливо, гас
― Одно- або двотрубні системи
― Зазвичай встановлюється із зовнішнім електромагнітним клапаном
Зубчаста пара всмоктує паливо з ємності через вбудований фільтр, потім перекачує його до клапана, що регулює тиск палива, і далі до форсукової лінії. Паливо, що не пройшло через лінію форсунки, зливається через клапан у зворотну лінію за двотрубної системи; за однотрубної системи — повертається на всмоктування. У такому разі зі зворотної лінії має бути знята заглушка байпаса, і зворотна лінія закривається сталевою заглушкою із шайбою.
Регулювальний клапан також виконує запірну функцію:
Упродовж періоду запуску під час наростання швидкості зубчастої пари все паливо проходить через спеціальну порожнину на поршня, повертаючись до зворотної лінії. У разі досягнення певного значення швидкості потік уже не зможе проходити через цю порожнину, тоді тиск швидко збільшується, долаючи силу пружини клапана, і відкриває клапан.
Упродовж поступової зупинки швидкість зубчастої пари знижується, і клапан закривається, коли потужність зубчастої пари стає меншою від потоку палива через порожнину.
Швидкості відмикання та замикання залежать від розміру зубчастої пари, а також встановленого тиску.
Відведення повітря у двотрубній системі відбувається автоматично, але може бути прискорене відкриттям порту манометра.
В однотрубній системі для випуску повітря із системи має бути відкритий порт манометра.
Модель |
спосіб встановлення В-втулочний, Ф-фланцевий |
З'єднання |
Діапазон |
AN 47 A 1326 6P |
32 |
G¼" |
7 ― 14 |
AN 47 С 1342 6P |
32 |
G¼" |
7 ― 14 |
AN 47 С 7342 4P |
32 |
G¼" |
7 ― 14 |
AN 57 C 7282 4P |
Ф 54 |
G¼" |
7 ― 14 |
AN 67 A 7238 4P |
Ф 54 |
G¼" |
10 ― 20 |
AN 67 A 7345 4P |
32 |
G¼" |
10 ― 20 |
AN 67 C 1336 6P |
32 |
G¼" |
7 ― 14 |
AN 67 C 7233 4P |
Ф 54 |
G¼" |
10 ― 20 |
AN 77 A 7255 2P |
У 54 |
G¼" |
10 ― 20 |
AN 77 A 7256 2P |
Ф 54 |
G¼" |
10 ― 20 |
AN 77 C 7275 2P |
Ф 54 |
G¼" |
10 ― 20 |
Технічні дані
Монтаж Втулковий або фланцевий згідно з європейським стандартом EN 225
З'єднувальна різь Циліндрична згідно з ISO 228/1
Всмоктувальна та зворотна лінія G1⁄4" (з можливістю конусних прокладок для модифікацій 5 і 6)
Вихід на форсунку G⅛"
Порт манометра G⅛"
Порт вакуумметра G⅛"
Функція клапана Регулювання тиску з функцією замикання
Сітчастий фільтр Відкрита зона: 47/47K/57/57K/67/67K 6 см2
77/77K/97/97K 20 см2
Розмір отвору: 150 μм.
Ось ⁇ 8 мм згідно з європейським стандартом EN 225
Заглушка байпаса Встановлюється у зворотну лінію для двох трубних систем;
знімається ключем-шестигранником розміром 4 мм для однотрубної системи
Вага 1 — 1,3 кг (залежить від моделі)
Гідравлічні дані
Діапазон тиску форсунки 47/57 7-14 бар
67/77/97 10-20 бар
47K/57K/67K/77K/97K 9 бар
Заводські установки тиску 47/57 9 бар
67/77/97 14 бар
47K/57K/67K/77K/97K 9 бар
Експлуатаційна в'язкість 47/57/67/77/97 2 ― 75 мм2/с (сСт)
47K/57K/67K/77K/97K 1 ― 75 мм2/с (сСт)
Температура палива 0 — 60 oC макс. в насосі
Тиск на вході 2 бара макс.
Тиск на виході 2 бара макс.
Висота всмоктування Макс. 0,45 бар вакууму для запобігання від'єднанню повітря від палива
Номінальна швидкість 3600 об/хв макс.
Обертальний момент
47/47K/57/57K 0,10 Н.м.
67/67K 0,12 Н.м.
77/77K 0,14 Н.м.
97/97K 0,20 Н.м.
- Ціна: Ціну уточнюйте