ТОПЛИВНЫЙ НАСОС SUNTEC СЕРИИ AE
Типорозміри 47-57-67-77-97
Насоси для пальників 10-1000 кВтРідкопаливний шестереньчастий насос Suntec AE є базовою моделлю з клапаном регулювання тиску. У цій моделі немає запірної функції, і це дає змогу виводити повітря через лінію форсунки.
Застосування паливного насоса Suntec AE:- Дизельне паливо, гас
― Одно- або двотрубні системи
― Система з додатково встановленим електромагнітним клапаном, що забезпечує запірну функцію.
Зубчаста пара всмоктує паливо з ємності через вбудований фільтр, потім перекачує його до клапана, що регулює тиск палива, і далі до форсукової лінії. Паливо, що не пройшло через лінію форсунки, зливається через клапан у зворотну лінію за двотрубної системи; за однотрубної системи — повертається на всмоктування. У такому разі зі зворотної лінії має бути знята заглушка байпаса, і зворотна лінія закривається сталевою заглушкою із шайбою.
Відведення повітря:Відведення повітря у двотрубній системі відбувається автоматично. За однотрубної системи під час запуску повітря виводиться через лінію форсунки: перепускний отвір муфти форсукової лінії пропускає повітря по лінії форсунки, без відкриття регулювального клапана. Під час першого запуску відведення повітря може бути прискореним через ослаблення заглушки порту манометра.
Примітка:Внаслідок наявності перепускного отвору муфти форсукової лінії насос не має запірної функції. Запірна функція має забезпечуватися зовнішнім електромагнітним клапаном (як зазначено в пункті "Заміна").
Модель |
спосіб встановлення В-втулочний, Ф-фланцевий |
З'єднання шлангів |
Діапазон тиску |
AE 47 C 1387 6P |
32 |
G¼" |
7 ― 14 |
AE 47 C 1393 6M |
32 |
G¼" |
0,5 ― 3 |
AE 57 C 7373 4P |
32 |
G¼" |
8 ― 28 |
AE 77 C 7270 2P |
Ф 54 |
G¼" |
10 ― 28 |
AE 77 C 7380 2P |
32 |
G¼" |
10 ― 20 |
AE 97 C 7296 3P |
Ф 54 |
G¼" |
8 ― 28 |
Технічні дані
Монтаж Втулковий або фланцевий згідно з європейським стандартом EN 225
З'єднувальна різь Циліндрична згідно з ISO 228/1
Всмоктувальна та зворотна лінія G1⁄4" (з можливістю конусних прокладок для модифікацій 5 і 6)
Вихід на форсунку G⅛"
Порт манометра G⅛"
Порт вакуумметра G⅛"
Функція клапана Регулювання тиску без функцій замикання
Сітчастий фільтр Відкрита зона: 47/47K/57/57K/67/67K 6 см2
77/77K/97/97K 20 см2
Розмір отвору: 150 μм.
Ось ⁇ 8 мм згідно з європейським стандартом EN 225
Заглушка байпаса Встановлюється у зворотну лінію для двох трубних систем;
знімається ключем-шестигранником розміром 4 мм для однотрубної системи
Вага 1 — 1,3 кг (залежить від моделі)
Гідравлічні дані
Діапазон тиску форсунки 47/57 7-14 бар
67/77/97 8-28 бар
47K/57K/67K/77K/97K 7-15 бар
Заводські установки тиску 47/57 9 бар
67/77/97 14 бар
47K/57K/67K/77K/97K 9 бар
Експлуатаційна в'язкість 47/57/67/77/97 2 ― 75 мм2/с (сСт)
47K/57K/67K/77K/97K 1 ― 75 мм2/с (сСт)
Температура палива 0 ― 60ºC макс. в насосе
Тиск на вході 2 бара макс.
Тиск на виході 2 бара макс.
Висота всмоктування Макс. 0,45 бар вакууму для запобігання від'єднанню повітря від палива
Номінальна швидкість 3600 об/хв макс.
Обертовий момент 47/47K/57/57K 0,10 Н.м.
67/67K 0,12 Н.м.
77/77K 0,14 Н.м.
97/97K 0,20 Н.м.
- Ціна: Ціну уточнюйте