60 FE28S - Varvel, Сталева сполучна муфта редукторів Varvel, d28 mm
ART -KG6.028S
Пружна муфта, що слугує для з'єднання редукторів VARVEL з двигунами IEC/NEMA є гнучким рішенням, що є альтернативою стандартного шпонкового з'єднання й не викликає жодного збільшення габаритів мотор-редуктора.
До складу муфти входять три компоненти:
сталева напівмуфта на боці редуктора, що утворює одне ціле з вхідним валом (черв'як для черв'ячних редукторів або вхідна муфта для шестереньчастих редукторів), пружне кільце з поліаріоаміду, стійка до впливу сильних перепадів температур, і напівмуфта на боці двигуна, виготовлена з алюмінію методом лиття під тиском або сталі (на замовлення).
Габарит муфти |
Код муфти |
А |
В |
D1 |
D2 |
G3 |
309 |
11 |
19 |
30 |
9 |
311 |
30 |
11 |
|||
314 |
36 |
14 |
|||
G5 |
509 |
19.5 |
31,5 |
45 |
9 |
511 |
45 |
11 |
|||
514 |
45 |
14 |
|||
519 |
45 |
19 |
|||
524 |
52 |
24 |
|||
G6 |
614 |
19.5 |
31.5 |
58 |
14 |
619 |
58 |
19 |
|||
624 |
58 |
24 |
|||
628 |
58 |
28 |
|||
G7* |
719 |
|
|
|
19 |
724 |
24 |
||||
728 |
28 |
||||
738 |
38 |
Напівмуфта редуктора
Матеріал: легована сталь
Напівмуфта зроблена заодно з вхідним валом редуктора
Вал встановлений на двох кулькопідшипникових опорах
Без зміни розміру корпусу редуктора
Пружний елемент
Матеріал: термопластичний еластомер
- Elastollan ® TPU — Поліуретан (червоний)
- Hytrel ® TPE — Поліестер (білий)
Твердість
- TPU 98 Shore A
- TPE 72 Shore D
Температура
- TPU -20/+75°C (-4 / +167°F)
- TPE -30/+100°C (-22 / +212°F)
Напівмуфта на вал двигуна
Матеріал:
- Алюміній литий під тиском (G3, G5, G6)
- Легована сталь (GS8)
Динамічно збалансована
Монтаж :
- Обтискач (G3, G5, G6)
- Шпонка (GS8)
Отвори під вал двигуна:
- IEC 72 / N42948
- NEMA C y TC
* У наявності всі типорозміри сполучних муфт на складі
- Ціна: 1 970 ₴