33 відгуків
+380 (50) 603-35-70
+380 (50) 502-00-19
Системи вентиляції, кондиціювання, опалення

Соосно-циліндричний редуктор Bonfiglioli C 41 2 P 19.8 P100 B3

32 590 ₴

  • Під замовлення
  • Код: C 41 2 P 19.8 P100 B3
clockВідправка з 15 лютого 2025
Соосно-циліндричний редуктор Bonfiglioli C 41 2 P 19.8 P100 B3
Соосно-циліндричний редуктор Bonfiglioli C 41 2 P 19.8 P100 B3Під замовлення
32 590 ₴
+380 (50) 603-35-70
Viber
  • +380 (50) 502-00-19
    Viber
+380 (50) 603-35-70
Viber
  • +380 (50) 502-00-19
    Viber

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Циліндричний соосний редуктор  Bonfiglioli C 41 2 P 19.8 P100 B3

Серія має такі типорозміри:
C052, C112, C113, C212, C213, C312, C313, C352, C353, C354, C412, C413, C414, C512, C513, C514, C612, C613, C614, C702, C703, C704, C802, C803, C804, C902, C903, C904, C1002, C1003, C1004

Серію Bonfiglioli C -соосно-циліндричних мотор-редукторів вирізняє різноманітність моделей, надзвичайно широкий діапазон швидкостей і чудове співвідношення ціна/якість. Переваги редукторів серії С: високий крутний момент, робота на різних швидкостях, компактність.

  • Діапазон крутного моменту: 45...12000
  • Номінальна потужність: 0,08...213
  • Діапазон передавальних чисел: 2,6...1481

Типи вхідних конфігурацій:

  • адаптери для двигунів за стандартом IEC,NEMA
  • метрична або дюймова серія зовнішніх циліндричних вхідних валів

Типи вихідних конфігурацій:

  • установлення на фланці, на "лапах"
  • метрична або дюймова серія зовнішніх циліндричних вхідних валів

Застосовувані електродвигуни:

  • компактні електродвигуни серії M (з гальмом і без, одно- і двошвидкісні)
  • електродвигуни IEC-стандарту серії BN (з гальмом і без, одно- і двошвидкісні)

Основні характеристики гальмівного пристрою:

  • живлення змінним і постійним струмом
  • швидко спрацьовує гальмо, що має електронне керування через випрямлячі типів SB, NBR, SBR (опції)

Опції для двигуна:

  • температурний захист обмоток — біметалевий термостат і термістор
  • незалежна вентиляція (сервовентилятор)
  • інкрементальний енкодер із компліментарним виходом

Приклади позначення:

Опції для редукторів

SO - Редуктори C05, C11, C21, C31, C35, C41, зазвичай заповнювані на заводі мастилом на весь період експлуатації, постачаються без змащення.

LO - Редуктори C51, C61, C70,C80, C90, C100, зазвичай постачаються без мастила, постачаються заповненими довговічною синтетичною оливою, у кількості, що відповідає зазначеному в замовленні робочому положенню.

DV - Подвійні сальники на вхідному валу. Опція передбачена тільки для редукторів, що зчленуються з компактними інтегральними електродвигунами.

VV - Сальники зі спеціального матеріалу Viton® на вхідному валу.

PV - Сальники зі спеціального матеріалу Viton ® на вхідному та вихідному валах.

Опції для електродвигунів

AA, AC, AD - Кут розташування важеля ручного розблокування гальма відносно сполучної коробки (від із боку вентилятора електродвигуна). Якщо немає інших вказівок, важіль ручного розблокування гальма (для електродвигунів із гальмом і пристроєм ручного розблокування) розміщується під кутом 90° за годинниковою стрілкою до місця розташування сполучної коробки (розташування AB). Інший кут розташування відповідно до наявних опцій вказується в замовленні. Стандартне виконання = 90° за годинниковою стрілкою.AA = 0°, AC = 180°, AD = 90° проти годинникової стрілки.

AL, AR - Антиреверсний пристрій — стопор зворотного ходу (тільки для електродвигунів серії M). Забезпечує обертання тільки проти годинникової стрілки для редукторів з 2 і 4 ступенями редукції й обертання за годинниковою стрілкою для редукторів із 3 ступенями редукції (від боку вихідного вала редуктора).

CF - Ємнісний фільтр.
D3 - Біметалеві запобіжники (3 шт.).
E3 - Термістори (3 шт.) для одношвидкісних і двошвидкісних електродвигунів (відповідно до класу ізоляції).
F1 - Маховик плавного розгону та зупинки.
H1 - Протиконденсатні нагрівачі. Стандартна напруга живлення 230 В± 10%.
PN - Для електродвигунів, що працюють від мережі частотою 60 Гц, вказується нормована потужність, наведена до значення під час живлення електродвигуна від мережі з частотою 50 Гц.
PS - Двосторонній вихідний вал (опція не сумісна з варіантами виконання RC і U1).
RC - Захисний ковпак (опція несумісна з опцією PS).
RV - Балансування ротора за класом вібрації R.
TC — виготовлення TC є варіантом вироблення електродвигуна із захисним ковпаком, призначеним для застосування в текстильної промисловості. Ця опція не може бути застосована до електродвигунів із двостороннім валом привода (модифікація PS), двигунів у виконанні EN1, EN2 і EN3, а також до двигунів із гальмом BA.
TP - Тропікалізація обмоток електродвигуна.
U1 - Примусове охолодження з окремою клемною коробкою. (опція не сумісна з опціями PS і CUS).
U2 - Примусове охолодження з автономним живленням без окремої клемної коробки. Під'єднання провідників зроблене під час складання. Опція не сумісна з опціями PS і CUS. Виготовлення можливе для електродвигунів BN 71...BN 132, M1...M4.

Модель Крутний момент,Hм
C 05 45
C 11 100
C 21 200
C 31 300
C 35 450
C 41 600
C 51 1000
C 61 1600
C 70 2300
C 80 4000
C 90 7200
C 100 12000

 

 

Характеристики
Основні
ВиробникBonfiglioli Riduttori
Країна виробникІталія
ТипРедуктор
Тип редуктораКонічно-циліндричний
Інформація для замовлення
  • Ціна: 32 590 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner