Рідкопаливний насос Suntec AJ 6 CC 1000 4P
Рідкопаливний шестереньчастий насос AJ є базовою моделлю, що містить регульований тиск клапан з функцією замикання.
Зубчаста пара всмоктує паливо з ємності через вбудований фільтр, потім перекачує його до клапана, що регулює тиск палива, і далі до форсукової лінії. Паливо, що не пройшло через лінію форсунки, зливається через клапан у зворотну лінію за двотрубної системи; за однотрубної системи — повертається на всмоктування. У такому разі з порту вакуумметра має бути знята заглушка байпаса, і зворотна лінія закривається сталевою заглушкою із шайбою.
Регулювальний клапан також виконує запірну функцію*:
Упродовж періоду запуску під час наростання швидкості зубчастої пари все паливо проходить через спеціальну порожнину на поршня, повертаючись до зворотної лінії. У разі досягнення певного значення швидкості потік уже не зможе проходити через цю порожнину, тоді тиск швидко збільшується, долаючи силу пружини клапана, і відкриває клапан. Упродовж поступової зупинки швидкість зубчастої пари знижується, і клапан закривається, коли продуктивність зубчастої пари стає меншою від потоку палива через порожнину. Швидкості відмикання та замикання залежать від розміру зубчастої пари, а також встановленого тиску.
Відведення повітря:
Відведення повітря у двотрубній системі відбувається автоматично, але може бути прискорене відкриттям порту манометра. В однотрубній системі для випуску повітря із системи має бути відкритий порт манометра.* Внаслідок наявності перепускного отвору в форсуночній лінії модель AJ 1002 не має функції замикання. Замикання має бути забезпечене зовнішнім електромагнітним клапаном.
Різновид рідини, що перекачується | ДТ |
Серия насоса | AJ: регульований клапан із функцією замикання |
Продуктивність за тиску 20 барів і в'язкості 5 сСт | 248 л/год |
Діапазон тиску на форсунку C: | от 10-20 до Бар |
Метод Установлення | Фланцове ⁇ 54 мм |
Всмоктувальна та зворотна лінія | 1⁄4 дюйма — 6,35 мм |
Тип моделі | Базова |
Напрямок обертання вала | C: обертання проти годинникової стрілки/форсунка зліва |
Встановлення заглушки байпаса | P: заглушка байпаса встановлена у зворотну лінію для двотрубної системи |
Конструкція вала | Одна порожнина |
Вихід на форсунку | 1⁄8 дюйма — 3,175 мм |
Порт манометра | 1⁄8 дюйма — 3,175 мм |
Порт вакуумметра | 1⁄8 дюйма — 3,175 мм або 1⁄4 дюйма — 6,35 мм |
Функція клапана | Регулювання тиску та замикання |
Сітчастий фільтр Відкрита зона: | 30 см2 |
Сітчастий фільтр Розмір отвору: | 120х150 μм. |
Діаметр Осі (Вала) | 11 мм |
Заглушка байпаса | Встановлюється в порт вакуумметра для двотрубної системи та знімається ключем-шестигранником розміром 4 мм для однотрубної системи |
Заводські установки тиску | 12 барів |
Експлуатаційна в'язкість | від 2 до 75 мм2/с (сСт) |
Температура палива | от 0 до +60 ºC макс. в насосе |
Тиск на вході | 2 бари макс. |
Тиск на виході | 2 бар макс |
Висота всмоктування | Макс. 0,45 барів вакууму для запобігання від'єднанню повітря від палива |
Номінальна швидкість обертання | 2850 об/хв |
Максимальна швидкість обертання | 3600 об./хв |
Обертальний момент | 0,30 Н.м |
Вага | 1,7 кг |
Основні | |
---|---|
Виробник | Suntec |
Країна виробник | Франція |
- Ціна: 16 970 ₴