33 відгуків
+380 (50) 603-35-70
+380 (50) 502-00-19
Системи вентиляції, кондиціювання, опалення
Топ продаж

Паливний насос Suntec E 7 NC 1001 5P

24 900 

  • В наявності
  • Код: E 7 NC 1001 5P
Паливний насос Suntec E 7 NC 1001 5P
Паливний насос Suntec E 7 NC 1001 5PВ наявності
24 900 
+380 (50) 603-35-70
Viber
  • +380 (50) 502-00-19
    Viber
+380 (50) 603-35-70
Viber
  • +380 (50) 502-00-19
    Viber

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Паливний насос Suntec E 7 NC 1001 5P

Обертання осі проти годинникової стрілки

 

  • Обертання осі проти годинникової стрілки*
  • Вихід на форсунку зліва*
  • Метод установки фланцеве Ø54 мм
  • Усмоктувальна і зворотна лінія G 1/4"
  • Регулятор тиску - є
  • Функція замикання - є
  • Діапазон тиску 14-30бар
  • Дизельне паливо, паливо середньої в'язкості, мазут
  • Одно - або двотрубна система
  • Зазвичай використовується з зовнішнім електромагнітним клапаном
  • Можливість роботи при температурі палива 90°

Принцип роботи насоса

Зубчаста пара всмоктує паливо з ємності через вбудований фільтр, потім перекачує його до клапана, що регулює тиск палива, і далі до форсуночной лінії. Паливо, що не пройшла через лінію форсунки, зливається через клапан в зворотну лінію при двотрубної системі, при однотрубній системі – повертається на всмоктування. В такому випадку з зворотної лінії повинна бути знята заглушка байпаса, і зворотна лінія закривається
сталевий заглушкою з шайбою.

Регулюючий клапан також виконує запірну функцію:
Протягом періоду запуску при наростанні швидкості зубчастої пари все паливо проходить через спеціальну порожнину на поршні, повертаючись до зворотної лінії. При досягненні певного значення швидкості потоку вже не зможе проходити через цю порожнину, тоді тиск швидко збільшується, переборюючи силу пружини клапана і відкриває клапан. Протягом поступової зупинки швидкість зубчастої пари знижується, і клапан закривається, коли продуктивність зубчастої пари стає менше потоку палива через порожнину. Швидкості відмикання і замикання залежать від розміру зубчастої пари, а також встановленого тиску.

Відведення повітря:
Відвід повітря в двотрубної системі відбувається автоматично, але може бути прискорений відкриттям порту манометра. В однотрубній системі для випуску повітря з системи повинен бути відкритий порт манометра.

Загальні дані
Монтаж Фланцевий згідно європейському стандарту EN225
З'єднувальна різьба Циліндрична згідно ISO 228/1
Усмоктувальна і зворотна лінія G"
Вихід на форсунку G¼"
Порт манометра G⅛"
Порт вакуумметрів G"
Функція клапана Регулювання тиску і замикання
Сітчастий фільтр Відкрита область: 45 см2
Розмір отвору: З = 170 мм. N = 550 мм.
Вал Ø11 мм згідно європейському стандарту EN 225
Заглушка байпаса Встановлюється у зворотну лінію для двотрубної системи; знімається ключем-шестигранником розміром 3/16" мм для однотрубної системи
Вага 4 кг
Гідравлічні дані
Діапазон тиску на форсунку 14 - 30 бар
Заводська установка тиску 20 бар
Експлуатаційна в'язкість 3 - 75 мм2/с (сСт)
Температура палива 0 - 90ºC в насосі
Тиск на вході 1,5 бар макс.
Тиск на виході 1,5 бар макс.
Висота всмоктування Макс. 0,45 бар вакууму для запобігання відділення повітря від палива
Номінальна швидкість 3 600 об/хв макс.
Обертаючий момент 0,30 М.м.

 

Показано на прикладі "C" обертання і виходу на форсунку.

 pic_f2e04fb9fd5791e_700x3000_1.png

(1) Лінія всмоктування або порт вакуумметрів
(2) Зворотна лінія і внутрішня заглушка байпаса
(3) Вихід на форсунку
(4) Порт манометра
(5) Порт вакуумметрів або лінія всмоктування
(6) Регулювання тиску

Характеристики
Основні
ВиробникSuntec
Країна виробникФранція
Інформація для замовлення
  • Ціна: 24 900 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner